TIML täytti 16.7. tasan yksi vuotta. Ajatelkaas; yhen vuoden ajan olen kuvannut, kirjoittanut ja punonnut juonia teitä varten. Vuoden ajan olen saavuttanut lukijoita ja tehnyt 42 osaa. Vuoden ajan. 

Oon tosi kiitollinen mun uskollisille lukijoille, te piristätte mun päivää:)<3 Ilman teitä ei olis tätä sarjaa. Ei vaan olis! Oon tosi ilonen että oon saanu tehdä tätä sarjaa vuoden ajan. Eikä loppua näy mailla halmeilla ! En aio lopettaa tätä niin kauan kuin intoa riittää, mutta täytyy tähän väliin todeta, että päivitystahti tulee muuttumaan. Vaikka kuinka haluaisitte ja toivoisitte, mun elämä ei pyöri Simsin tai TIML:n ympärillä. Musta on ihanaa tehdä osia, mutta vain sillon kun mua itse huvittaa. Koska mullakin on oikeus saada tästä kaikki ilo irti, mä teen tätä vain sillon kun mua itse huvittaa. Mun kirjoituksista ei muutenkaan tule mitään, kun on pakko tehdä. Siitä tulee rumaa, ankeeta ja mielikuvituksetonta. On kuitenkin ihana lukee kommentteja, todellakin. Siks toivon edelleen, että laittaisitte kommenttia osaseen, vaikkakin jotain pientä. Se on tärkeetä.

Mutta eikun vain kakkua pöydälle ja 1-vuotissyntymäpäiviä juhlimaan!