Sopiva nimi Isabellan vauvalle jos olisi tytto:
Lauren
Kathleen
Chelle
Sheila
Sharon
Cindy
Lidia
Madeleine
Joku muu (kerro vieraskirjassa, kiitos!)
  
pollcode.com free polls

 

Sopiva nimi Isabellan vauvalle jos olisi poika:
Daren
Noah
Kameron
Melvin
Brandon
Kevin
Brodie
Thom
Sammy
Joku muu (kerro vieraskirjassa, kiitos!)
  
pollcode.com free polls

Photobucket

Daniela-Nora asteli ylös uuden koulunsa portaita. 6. luokka, täältä tullaan!

Photobucket

Hän raapi päätänsä epäluuloisesti. Mitä jos hänestä ei pidettäisikään? Mahdotonta, äitihän aina sanoi, että Daniela-Nora oli valloittava persoona. Mutta tyttö oli jo liian vanha uskoakseen kaikkea mitä äiti hänelle sepitti.

Photobucket

Hän avasi luokan oven. Daniela-Nora näki edessään pienehkön luokan, tyttöjä ja poikia.

Photobucket

Luokanopettaja, Sylvia, huomasi uuden oppilaan.

- Ai hei, olet varmaankin neiti Lopez? Minä olen luokanopettajasi, Sylvia Green. Haluaisitko esitellä itseäsi hieman luokkatovereillesi luokan edessä?

Photobucket

Daniela-Nora säpsähti.

- E-en.... Hän uikutti kauhuissaan. Ei. Nyt hänen oli oltava itsevarma.

Photobucket

- Älä ujostele! Sylvia kannusti. - Sanot vain jotain pientä, jotta luokkalaisesi tutustuvat sinuun..!

Photobucket

- Noh, okei sitten, Daniela-Nora myöntyi. - Mä oon siis Daniela-Nora Lopez, mut kutsukaa Ellaks... Me muutettiin perheen kaa tuolta Pyrkkalast tänne ennen kesäloman alkuu ja mä.. Öh, mä oon meijän perheen nuorin. Tai siis, mulla on vaan isosisko ja tota äiti ja isä...

Photobucket

- Selvä! Sylvia keskeytti. - Menehän istumaan tuohon Lilyn, mustahiuksisen tytln viereen.

- Okei, Daniela-Nora sanoi ja totteli.

Photobucket

 Hän istui Lilyn viereen. Aluksi toinen tyttö ei vääntänyt katsahdustakaan kohti Daniela-Noraa, joten hän sai toimia aloittajana.

- Moi, Daniela-Nora tervehti kuiskaten. - Mä oon siis Daniela-Nora, mut siis kutsu Ellaks.

- Ai moi Ella, Lily sanoi säpsahtäen. - Mä oon Lily.

Hetken ajan he kuuntelivat mitä Sylvialla oli sanottavaa, mutta Daniela-Nora jatkoi:

- Ollaaks kavereita?

Photobucket

- No niin, nyt kun on alkupuheet pidetty, eikö olisi aika käydä nimikierros? Aloitetaan minusta. Olen Sylvia Brooklynn.

Photobucket

- Mä oon Lily Hawkins, Lily jatkoi.

Photobucket

- Daniela-Nora Lopez, eli Ella.

Photobucket

- Sophie Sands.

Photobucket

- Ahmed Looked.

Photobucket

- Otto Machens.

Photobucket

- William Lakewood.

Photobucket

- Ja Miranda Hermett.

Photobucket

Kun nimikierros oli käyty, Daniela-Nora sai huvittavan tuuman: - Onpa toi Otto söpö!

Photobucket

Sitten Sylvia jatkoi tavanomaisilla asioilla mitä käydään ensimmäisenä päivänä koulussa kesäloman jälkeen.

Photobucket

Onneksi koulun kellot soivat pian, ja oli aika päästää oppilaat välitunnille. Tämä koulu oli todella hyvä, sillä välitunnit sai olla sisätiloissa.

Photobucket

Lily tutustutti Daniela-Noran luokan tyttöihin.

- Niin, mähän oon siis Sophie, punapää selosti. - Tässä mun vieressä on Mira, ja Lilyn sä jo tunnetkin.

- Joo, niin tunnen... Kiva tutustuu! Daniela-Nora hehkutti.

Photobucket

- Noh... Mist jutellaan? Daniela-Nora mutisi rikkoen hetken aikaa kestäneen hiljaisuuden.

- Vaikka... pojista? Lily naurahti vinkaten silmää. - Ootko sä jo iskeny silmäs johonki meijän luokan poikaan?

Kaikki nauroivat.

Photobucket

Ahmed ja Otto istuskelivat vastapäätä tyttöjä jutellen pöydän äärellä.

Photobucket

- No oikestaan... Daniela-Nora hihitti. - Toi Otto on tosi söpö!

- Otto? Lily toisti. - Ethän sä voi, kun sehän... Tai siis, ei mitään.

Photobucket

- Aika hyvä valinta, Sophie sanoi. - Se on tosiaan aika söpö..

- Mut vaikeetavoteltava, lisäsi Miranda. - Se on antanu pakit varmaa jokaselle tytölle joka siit on tykänny.

Photobucket

Mutta Daniela-Nora ei kuunnellut, vaan lähti kävelemään kohti Ottoa.

- Hei mitä sä teet?! Lily kiljahti kauhuissaan.

- Mä meen, öh tota... juttelemaan sille, Daniela-Nora vaikeroi. Ja se oli menoa.

Photobucket

- Öh, moi Otto, Daniela-Nora sanoi vihdoin huokuen itsevarmuutta.

- M-moi? Otto toisti.

- Niin tota, mähän oon Ella Lopez ja...

Nyt hänen oli nopeasti keksittävä jotakin. Ahaa! Nyt hän tiesi miten pääsisi asteen lähemmäs Ottoa.

- Niinkuin mun sukunimestäkin jo huomaa, mä oon espanjalainen, hän valehteli. - Ja tota, Espanjassa on tapana ku tervehditään antaa poskisuudelmat...

Photobucket

- Ok? Otto virnisti. Daniela-Nora virnisti takaisin.

- Niinku näin, hän lopetti asiansa ja antoi Otolle poskisuudelmat. Otto teki saman hämmentyneenä...

Photobucket

Lily toljotti epäuskoisena heitä.

- He-hehän... pussasivat? Ilman eriyist syytä? Ihme pleija toi uus....

Photobucket

- No iteppähän me ei kerrottu, Sophie sanoi.

- Nii. Olis vaa pitäny kertoo se juttu, Miranda vahvisti.

Niin mikä juttu se mahtaa olla?

Photobucket

Gingerin rakkausrintamalle ei kuulunut yhtä hyvää kuin Daniela-Noran.

Hän oli nimittäin ajautunut riitelemään oppitunnin päätyttyä Lucasin kanssa, joka toistuvasti nimitteli Gingeriä, eikä antanut tälle edes mahdollisuutta puhua.

- Sulla ei oo mitään hajua siitä, mikä huora on! Ginger sai viimein sanottua. - Sä esität jotain vitun kovaa, mut oikeesti oot tommone pehmonalle joka vetää herneet nenään jos mä pussaan jonku kans! Etkö sä vittu tajuu, et me ei pantu! Onks sul korvis tai silmis vikaa helvetin mustasukkanen paska!

Photobucket

Henry kuunteli yllättyneenä Lucasin ja Gingerin riitaa. - Mitä ihmettä toi lutka oikee meinaa...

Photobucket

- Hei, mä en ollu se joka petti! Lucas huusi takaisin. - Mua ei vittu kiinnosta, mitä sä nykyään puuhaat, huora.

- No miks hemmetissä sä sit kokoajan haukut mua huoraks ja levittelet valheita ja puhut musta paskaa? Taisit olla ihan vitun kateellinen sille Alexille...!

- Joo haista paska, Lucas mutisi ja meni istumaan tuoliinsa.

Photobucket

Ruokalassa Ginger joutui istumaan yksin. Kaikki muut istuivat ja nauroivat toisessa pöydässä, kun Ginger menetti ruokahaluaan yksin.

Photobucket

Yhtäkkiä Stella istahti Gingerin viereen Wendy perässään.

- Eikai haittaa, jos me istutaan tähän? Wendy kysyi.

- Joo, siitä vaan, Ginger sanoi hieman helpottuneena. Ainakaan hänen ei tarvinnut istua yksin.

Photobucket

Pian myös Sarah istuutui pöytään heidän kanssaan.

Photobucket

- Tosi kiva, et te tulitte istuu mun kaa... Mun pää räjähtää nimittäin kohta.... Ginger sopersi.

Photobucket

- Nii, me kuultiin se sun ja ton Lucasin riitä. Mut mä en ymmärrä, mist kaikki oikeen alko? Haluuksä selittää? Sarah jatkoi.

Photobucket

- Kun sähän oot edelleen iha kusessa tohon Lucakseen..? Stella vihjaili.

Ginger suostui, ja kertoi heille koko tarinan Alexista, pettämisestä ja huorittelusta ja Violasta.

Photobucket

Wendy tirskahti. - Onpa sulla hyvä maku... Anteeks vaa, mut toi Lucas näyttää iha aasilta! Suosittelisin siirtymään johonki muuhun!

- Joo älä vaa, Sarahkin yhtyi. - Lucas on ehkä maailman rumin kundi jonka mä oon eläessäni nähny! Hyi!

Photobucket

- No tehän sen sanoitte, mun pitäs hankkii ehkä uus.. Mut miten mä pystyn, ku kaikki mun ajatukset pyörii Lucaksen ympärillä? Ei, en mä voi... Ginger perääntyi.

Photobucket

- No tol ajattelutaval et kyl todellakaa tuu saamaankaa, Stella hihitti. - Sun pitää olla itsevarma, kaunis ja haistattaa paskat koko Lucakselle!

Photobucket

- Joo! Wendy tirskahti. - Näyttä, ettet sä välitä paskaakaa et mitä se duunaa, et se ei merkkaa sulle paskan vertaa!

Photobucket

- Nii, kai te ootte oikees... Ginger myönsi loppujen lopuksi. - Mut kenet mä muka ottaisin? Kaikki tääl on tietoisii mun jakismaineesta, joten turha toivo.

Photobucket

- Hei, älä välitä. Nyt sä vaan kuulut meihin. Meilläki on lutkanmaine, mut me kannetaan sitä ylpeenä! Sitäpaitsi, pojat lankee helpommin kokeneempiin.

- Älä, oikeesti vai? Ginger sanoit katsoen silmät pyöreinä Sarahia.

- Suosittelisin sulle tota Nathania. Se on sikasöpö, sen perheel on massii ja se on muutenki hyväkuntone, Wendy keksi.

Photobucket

- Hyvä idis Wendy! Stella ylisti. - Se on ehottomasti sopiva sulle. Sitäpaitsi, se on vapaa.

Photobucket

- Aijaa, Ginger myötäili.

- No, anti mennä sit vaa! Sarah hoputti.

- Ai mit? Ginger sanoi tyhmänä.

- Nyt kimppuun vaa! Sarah jatkoi.

- No en mä nyt sille voi mennä puhuu! Kaikki alkaa taas huorittelee mua ja...

- Etkö sä kuunnellu äsken yhtää? Kanna mainettas ylpeenä!

 

Photobucket

- No, ok, Ginger mutisi ja lähti astelemaan kohti Nathania.

Photobucket

- Kuule Nathan, hän mutisi tultuaan hänen pöytänsä luokse.

Gingerillä ei ollut aavistustakaan, mitä hänen tulisi sanoa.

Photobucket

Mutta Viola ehti ensin; - Kattokaa! Jakis on taas pokaamas uutta! Haha, kattokaa! Alattekste nussii heti vai?

Photobucket

Lucas katsoi pitkään ja vihaisesti Gingeriä. Oliko tuo mokomakin huora tullut iskemään uutta uhriaan hänen nenänsä eteen! Jo on pokkaa!

Photobucket

- Vai ootsä kiinnostunu musta? Nathan vihjaili.

- Noh, tavallaan, Ginger kikatti flirttailevasti.

Photobucket

Nyt Lucas oli saanut tarpeekseen. - Vittu mikä huora sä oot! Me ollaan hädintuskin erottu ja sä oot jo uuden kimpussa!

Photobucket

Nathan katsoi ihmettyneenä Lucasta. Heillä ei ollut koskaan synkannut oikeastaan hyvin.

- Hei chillaa mies, Nathan rauhoitteli. - Kyl mä ainaki kuulin et teijän juttu on ohi, joten baibai!

Photobucket

Nathan halusi tehdä Lucaksen entistä mustasukkaisemmaksi, joten hän kaappasi Gingerin syleilyynsä. He molemmat nauroivat mahansa tyhjäksi.

Photobucket

Lucas kirosi taustalla, kun Nathan ja Ginger flirttailivat keskenään.

Photobucket

- Noh, mun pitää varmaa palata tyttöjen luo, Ginger päätti lopuksi hymyillen viehkeästi Nathanille.

Photobucket

Mutta tämä oli liikaa Gingerille.

- Vitun ämmä! Huora! Lutka! Jakorasia! Saatanan petturi! Paskiainen! Helvetinmoinen lehmä!

- Anteeks mitä? Ginger sanoi hieman peloissaan perääntyen.

Photobucket

- Mä en siis enää kestä tätä! Ginger sanoi tuntiessaan että kyyneleet keräytyivät hänen silmiinsä. - Sä sanot kivenkovaan et meijän juttu on ohi, mut sit sä oot heti mun kimpussa ku flirttailen! Haluuksä, et mä kerron kaikille miten väkivaltasen sä oot?! Kuulkaa nyt kaikki: Lucas James on vitun väkivaltanen paska! Se hakkas mut heti ku sil tuli mahollisuus. Eli suosittelen; älkää suututtako sitä!

Lucas kuunteli paniikissa Gingerin raporttia. Silloin Isabella asteli ruokalaan.

- Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?! Hän huudahti ja huomasi nyyhkyttävän Gingerin.

Photobucket

- Kuules, nuppu, hän sanoi tultuaan Gingerin luokse. - Mitäs jos menisit puhumaan... tuota... psykologille? Hän on oikein mukava ja kiltti, kaikenlisäksi nainen!

- Ei, en mä haluu! Ginger väitti kivenkovaan.

Photobucket

- Kuulitsä? Myy kuiskasi Violalle.

- No?

- Lutka joutuu kallonkutistajalle!

Photobucket

Viisi minuuttia myöhemmin Ginger äkkäsi itsensä todellakin psykologin penkistä.

- Äh, miten mä annoin äidin tehä tän mulle.... Hän vaikeroi itsekseen.